Regulamin płatności

Regulamin płatności

1. Regulamin określa zasady płatności w Hotelu SPA Faltom
2. Wpłata zadatku przez Gościa oznacza, iż akceptuje on przedmiotowy regulamin  i wyraża zgodę na warunki w nim zawarte.
3. Wstępna wysokość całkowitej należności za pobyt określona jest w ofercie.
4. Wpłaty uiszczane będą na konto:
Hotel Faltom Tomasz Falkowski
Citibank Handlowy 33 1030 0019 0109 8530 0011 4765

z podaniem:
numeru rezerwacji
daty pobytu
nazwiska zamawiającego
5. W przypadku gwarancji pobytu kartą kredytową obowiązkowe jest wcześniejsze przesłanie:
pisma upoważniającego Hotel SPA Faltom do obciążenia karty
ksero karty kredytowej
ksero dowodu osobistego posiadacza karty
w celu obciążenia lub preautoryzacji karty.

Nowe zasady wystawiania faktur do paragonów

PAKIETY OKOLICZNOŚCIOWE (BOŻE NARODZENIE, MIĘDZYŚWIĄTECZNY, SYLWESTROWY, WALENTYNKOWY, WIELKANOCNY, MAJÓWKA, BOŻE CIAŁO, LISTOPADOWY)
1. Gwarancją zachowania rezerwacji jest wpłata bezzwrotnego zadatku w wysokości 30% wartości zamówienia w ciągu 3 dni od dokonania rezerwacji. W przypadku braku wpłaty zadatku, rezerwacja zostaje automatycznie anulowana przez system.
2. Pozostałą kwotę za pobyt ujętą w ofercie Gość reguluje w terminie do 14 dni przed datą rozpoczęcia pobytu. Dodatkowe zamówienia nie ujęte w ofercie, a wynikające z pobytu Gościa, Gość reguluje najpóźniej w dniu wyjazdu.
3. W przypadku wykupienia zaproszenia Gość wpłaca 100% wartości zamówienia  
Warunki anulacji
4. W przypadku wpłaty zadatku i anulacji rezerwacji w czasie krótszym niż 14 dni przed datą rozpoczęcia pobytu, wpłacona kwota nie podlega zwrotowi.

PAKIETY POBYTOWE (PAKIETY SPA, PAKIETY RODZINNE, WAKACJE, FERIE)
1. Gwarancją zachowania rezerwacji jest wpłata bezzwrotnego zadatku w wysokości 30% wartości zamówienia w ciągu 3 dni od dokonania rezerwacji. W przypadku braku wpłaty zadatku, rezerwacja zostaje automatycznie anulowana przez system.
2. Pozostałą kwotę za pobyt ujętą w ofercie Gość reguluje w hotelu podczas zameldowania. Dodatkowe zamówienia nie ujęte w ofercie, a wynikające z pobytu Gościa, Gość reguluje najpóźniej w dniu wyjazdu.
3. W przypadku wykupienia zaproszenia Gość wpłaca 100% wartości zamówienia  
Warunki anulacji
4. W przypadku wpłaty zadatku i anulacji rezerwacji w czasie krótszym niż 14 dni przed datą rozpoczęcia pobytu, wpłacona kwota nie podlega zwrotowi.

POBYTY INDYWIDUALNE
1. Nalezność za pobyt Gość reguluje w dniu przyjazdu   
2. W przypadku niedojazdu Gościa, rezerwacje niegwarantowane ulegają automatycznemu anulowaniu o godzinie 18:00
3. W przypadku niedojazdu Gościa, rezerwacje gwarantowane przelewem, gotówką lub kartą kredytową ulegają automatycznemu anulowaniu o godzinie 12:00 dnia następnego, Gość zostaje obciążony kwotą odpowiadającą wartości pierwszej doby.

Druk rezerwacji gwarantowanej do pobrania

Warunki anulacji
4. W przypadku wpłaty zadatku i anulacji rezerwacji w czasie krótszym niż 3 dni, Hotel zastrzega sobie prawo potrącenia kwoty równej wartości pierwszej doby ( zgodnie z ilością i rodzajem zarezerwowanych pokoi)

W przypadku braku wpłaty zadatku w wyznaczonym terminie, rezerwacja zostaje automatycznie anulowana przez system.

Dla każdego coś dobrego
Nasze Obiekty